Juffen- en Meesterdag - Halloween
Alle juffen en meester vierden vandaag samen hun verjaardag, met een Gigantisch Griezelig feest in het thema HALLOWEEN! Alle kinderen mochten verkleed naar school komen....wat zagen ze er angstaanjagend gruwelijk mooi uit! Van wandelende skeletten, tot giechelende mini-heksjes, rondrennende spoken tot grappige pompoenen, bloeddorstige dracula's tot ingewikkelde mummy's. Fantastisch om te zien hoeveel moeite iedereen weer gedaan heeft!

We zijn de dag begonnen met een MONSTERLIJKE MODESHOW, daarna hebben we aan de lampionnen voor Sint-Maarten gewerkt, onder het genot van een Halloween-muffiin en vleermuis-bloed-limonade. Tijdens het voorlezen uit 'Toveren met de boze heks', hebben we alle lichten uitgedaan, zonnescherm omlaag gedaan en het lekker donker gemaakt in de klas...heerlijk griezelig voorlezen, wat een genot!

Daarna was het tijd voor een dansworkshop van 'Beats and Bars', waar we in kostuum een leuke dans geleerd hebben.

De dag sloten we af met een grappig filmpje van de 'Hopeloze Heks'. Toen ging iedereen met een pompoenmandarijntje weer naar huis. Lieve kinderen, bedankt voor de superleuke Juffen en Meesterdag!