KleuterKLAStercross
Wat een spektakel, wat een kliederboel, maar vooral....wat een geweldig leuke ochtend!
Op vrijdag 5 september mochten alle kleuters verkleed naar school komen in het thema 'Ik hou van Holland', het thema van KNASTERCROSS 2014. En ja hoor...'s morgens stonden ze al op het schoolplein met een rood wit blauwe muts, een kaasmeisjes hoedje, oranje attributen en natuurlijk knastercross-shirts en petten! Super papa's en mama's, dat jullie dit nog last-minute voor elkaar hebben gekregen!

Zoals bij de echte knastercross, hadden ook wij diverse categorieën. We begonnen met de caravanklasse: met zijn tweeën langs een parcours crossen. Bij de Varkensbak stond de juf klaar om water over de kinderen heen te gooien, waarna ze lekker door het zand mochten rollen! Daarna raceten de vrouwen tegen elkaar en daarna de mannen. We sloten af met de "Pratsjbeare'-klasse. Alle maatjes mochten in tweetallen met elkaar crossen, maar........eerst mochten ze elkaar lekker vies maken! Wat was het grappig en leuk om elkaar te besmeuren met bloem! Iedereen deed eraan mee, geweldig om te zien hoe ze ervan genoten om elkaar vies te maken, maar er ook rekening mee hielden dat ze elkaar geen pijn deden. Wat een topklas!

Kijk maar gauw naar de foto's!