De mooiste moeders...Moederdagverrassingsochtend bij de Kleuters
Wat hebben we weer gelachen vandaag en samen genoten met mama's, tantes, oma's, kinderen, stagiaires en leerkrachten.

Vandaag zijn de moeders van de kleuters van Basisschool Ondersteboven flink in de watten gelegd door hun eigen kinderen. Onderstaand programma hebben zij fantastisch gevolgd.

Ze begonnen met een 'voor-foto' waar zij zonder make-up opstonden met een droevige 'ik-heb-een-make-over-nodig-blik'. Daarna deden zij actief mee aan de ochtendgymnastiek, want van bewegen ga je je goed voelen en als je je goed voelt, voel je je mooi!

Vervolgens konden ze lekker relaxen op de mat, waar ze gestreeld werden met een zacht veertje en ontspannend gekriebeld werden. Elk kind had een eigen goody bag waar heerlijke verzorgingsspulletjes inzaten. Eerst lekker anti-rimpelcreme inmasseren en vervolgens een stralende glow foundation.

Toen werden de oogschaduw, lippenstiften, glitters enz. uitgehaald want het was opmaaktijd! De origineelste creaties werden op de moedergezichtjes gemaakt! Leuk hoor, zo'n levende kleurplaat! Alle kleuren nagelak werden aangebracht.

Met zelfgemaakt bloemen in de haren gingen de moeders vervolgens met een brede glimlach poserend op de 'na-foto'. Na gezellig buiten samen gepicknickt te hebben met een kopje koffie, was het tijd voor de modeshoow op de catwalk. Elke kleuter mocht met zijn eigen moeder de show stelen op de catwalk. De leukste loopjes, draaitjes en poses werden uit de kast gehaald en er werd geklapt voor iedereen.

Grote complimenten voor alle mama's en kleuters...geweldig om te zien hoe jullie meegingen in het plezier van de kinderen en alles lekker lieten gebeuren! Quality time op school! Een feest om naar te kijken! marsnamagazine zijn ook nog veel foto's gemaakt. Een filmpje volgt ook nog!